Współpraca

Ogólne Warunki Współpracy

Niniejsze Warunki regulują zasady współpracy między firmą BHP SUPPORT, zwaną dalej Dostawcą, a firmą składającą w firmie BHP SUPPORT zamówienie, zwaną dalej Zamawiającym.

Zamówienia należy składać w formie pisemnej – pocztą elektroniczną na adres przedstawiciela handlowego. Zamówienie powinno zawierać opis produktu, informacje o ilościach, ustalonych cenach i terminie realizacji.

Realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu przez personel BHP SUPPORT terminu, formy dostawy oraz ceny i warunków płatności.

Pierwsze zamówienie dla nowych Klientów:

  1. Składając pierwsze zamówienie u Dostawcy, Zamawiający zobowiązany jest przesłać aktualny wypis z Rejestru Handlowego, Wpis do Rejestru Działalności Gospodarczej lub Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego.
  2. Zamówienia składane u Dostawcy przyjmowane są w formie pisemnej lub mailowej podpisane przez Zamawiającego.
  3. Termin realizacji zamówienia określony zostaje w porozumieniu z Dostawcą. Termin finalnego dostarczenia produktu uzależniony jest od dostępności danego produktu u Dostawcy. W szczególnych przypadkach Dostawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji zamówienia.
  4. Przy realizacji pierwszych dwóch zamówień płatność za zamówienie w 100%, zamówienie wysyłamy wówczas za pobraniem lub druga możliwość, płatność przelewem na Pro formę, wysyłka dopiero po wpływie pieniędzy na konto BHP SUPPORT.
  5. Do momentu całkowitego uregulowania płatności przez Zamawiającego towar pozostaje własnością Dostawcy.
  6. Zamawiający ma prawo ubiegać się o otwarcie linii kredytowej u Dostawcy. Wniosek powinien być złożony w formie pisemnej. Możliwość otwarcia linii kredytowej dotyczy klientów o udokumentowanej historii współpracy z Dostawcą i nie zalegającymi z płatnościami do Dostawcy. Dostawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia wniosku bez uzasadnienia tej decyzji.

Dostawy i transport do Zamawiającego:

  1. Zamówienia do kwoty 2500 PLN netto realizowane będą na koszt Zamawiającego. (koszt transportu za 1 szt. kartonu do 30 kg na terenie Polski przez BHP SUPPORT do Zamawiającego = 15,00 PLN netto).
  2. Usługi te są dostępne zgodnie z tabelą kodów pocztowych – informacja dostępna na prośbę u przedstawiciela handlowego.
    BHP SUPPORT zastrzega sobie możliwość zmian stawek za transport w zależności od stawek DPD.

    1. Czas realizacji zamówień uzależniony jest od dostępności danego produktu.
    2. Termin realizacji od 2 dni do 14 dni.
    3. BHP SUPPORT nie ponosi odpowiedzialności za chwilowe braki asortymentu u producenta.
    4. Dostawy są realizowane przez firmę kurierską DPD.

    Reklamacje:

    1. Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia całości towaru bezzwłocznie po odbiorze.
    2. W przypadku dostawy towaru niewłaściwego lub uszkodzonego, Zamawiającemu przysługuje bezpłatna wymiana towaru lub uzupełnienie, w razie dostarczenia ilości niezgodnych z zaakceptowanym przez Dostawcę zamówieniem.
    3. Termin składania reklamacji do BHP SUPPORT do 7 dni od daty otrzymania dostawy. Towar nie może posiadać śladów przeróbek, dodatkowych wykończeń w postaci nadruków, haftów lub innych, które nie zostały wykonane przez Dostawcę oraz nie może mieć oznak używania, (przyjęcie reklamacji musi być potwierdzone przez naszego pracownika).
    4. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez firmę transportowo-kurierską.
    5. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest nadesłanie jej w formie pisemnej pocztą internetową i jeżeli nie ma innych ustaleń, dostarczenie reklamowanego towaru do naszego biura.